واکنش عروسک گردان جناب خان به حواشی اخیر: صدای بحرانی به جناب‌خان جان داد
نوشته شده توسط : نسرین

او ادامه داد: «نبود جناب‌خان در فصل چهارم «خندوانه» قطعا ناراحت کننده است. این شبیه جدایی یک پدر از فرزندش است. شما عروسکی را مجاب به کاری می‌کنید که به هیچ وجه برایش خوب نیست. «خندوانه» بدون جناب‌خان قطعا متضرر خواهد شد. مثل اینکه برنامه نود را بردارید و برنامه دیگری را جایگزین آن کنید. نمی‌توانم بگویم که مردم با این موضوع کنار می‌آیند و آن را می‌پذیرند. اگر جناب‌خان نباشد باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.
 
گرداننده جناب‌خان درباره حق و حقوقی که نسبت به این عروسک وجود دارد گفت: «این موضوع واقعا ناراحت کننده است. بیشترین ارتباط را با این عروسک داشتم. اما اکنون از لحاظ حقوقی هیچ حقی را ندارم. تمام حقوقی هم که امروز برای ما وجود دارد از طریق محمد بحرانی و درایتی که به خرج داد شکل گرفت. محمد بحرانی جناب‌خان را به وجود آورد. حقی که امروز برای بنده و محمد بحرانی وجود داره فقط معنوی است و نه چیز دیگری. دوستان ابراز دارند که می‌شود عروسک دیگری را این میان جایگزین کرد، اما فکر نمی‌کنم تاثیر زیادی داشته باشد.»
 
ذبیحی اضافه کرد: «صدای محمد بحرانی باعث شد تا این عروسک شخصیت ویژه‌ای پیدا کند. اکنون شرایط به حدی بحرانی و پیچیده است که نمی‌توان چیزی را در این میان پیش‌بینی کرد. فقط می‌توان گفت که اکنون شرایط مساعد نیست. تا امروز تنها کسی که ما را حمایت کرد همین محمد بحرانی بود، اما از امروز به بعد معلوم نیست چه اتفاقی صورت گیرد. اکنون روند بسیار غیرمنطقی است زیرا دوستان در حال لجبازی با هم هستند.»
 



:: برچسب‌ها: عروسک گردان، جناب خان، خندوانه، حامد ذبیحی، محمد بحرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: